21 mars, 2009

Svar på kommentar

Viktoria har kommenterat igen (ja, det är alltså fullt tillåtet att lämna kommentarer).

Visst var Seoul främmande men språket är det som är avgörande för varför Sofia, som är så mycket närmare Sverige, ändå känns mer exotisk om man vill använda ett mer positivt ord. Och trots att jag inte talar koreanska själv så gör H det, vilket gjorde det väldigt lätt att navigera runt både geografin och kulturen. Men här är vi båda alltså ganska lost.

Och när jag beskrev vår spårvagnsresa som intressant för hostelreceptionisten frågade hon "Did you get yelled at?". Så det verkar ju vara ett trevligt folk också som vi har att vänta oss...

Snart väntar middagen som ingår i priset för rummet. Pasta blir det tydligen, varje dag. Men spaghetti varje dag är ju något jag redan är van vid från Korea. Så jag ska nog överleva på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad mycket du skrivit på så kort tid, jag förväntade mig kanske ett inlägg men tji fick jag, å bilder me! Du ser ut att må bra, jag saknar dig och det känns bättre att du är närmre nu, även om du fortfarande inte är här! Konstigt va? På onsdag ska jag ha sista bildvisningen IRL (hah jag nördspråkar), sen ska jag lägga up på facebook jag LOVAR!
Puss! /carro

Anonym sa...

You could easily be making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat marketing[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses alternative or not-so-known avenues to produce an income online.